Komunikační Možnosti (2)
Tato část se zabývá různými metodami komunikačních možností dostupných zákazníkům.
Poprvé Zákazníky (21)
Tato část se zabývá problémy týkajících se zákazníků, kteří se registrují/hrají poprvé.
Prevence Podvodů (4)
Tato část obsahuje nezbytné vzory korespondence k použití při vykonávání denodenních úkonů prevence podvodů a zneužití totožnosti.
Sekce 'Jak' (7)
Tato část zahrnuje všechny druhy denodenních provozních dokumentů, které pomohou zákazníkům provádět úkony zahrnuté v hraní/transakcích.
Různé (9)
Různé
Technické / Prohlížecí problémy (7)
Tato část poukazuje na některé společné problémy vyplývající z používání různých prohlížečů a webových technologií.
Informace o Transakcích (5)
Tato část zahrnuje standartní odpovědi na dotazy související s transakcemi, oceňováním, bankovnictvím, problémy kreditních karet atd.


Obchodní podmínky
Transakce kreditních karet zpracovává Secure View Services Limited, 3rd Floor Methonis Tower, 73 Archbishop Makarios Avenue, Box 28770, Kypr, dceřiná společnost Play UK Internet N.V.

PlayUKinternet a s ním spojené obchodní značky působí jako nezávislá služba nakupující losy a není ani spojený či přidružený k Národní Loterii, MUSL, Camelot Plc a ani k žádné společnosti, která spravuje jakýkoliv produkt jejichž služby používají

Tato internetová stránka byla vytvořena a je spravována Symfony Digital Solutions | © 2015 Play UK Internet N.V