Získejte informace od zákazníka při řešení problémů

Můžete nám prosím poskytnout následující informace k dalšímu posouzení vašeho problému:

1. Váš Operační Systém, stejně jako verze (např. Windows 7 se Servisním balíčkem (Service Pack) 1, Windows 8 nebo 8.1 atd.)

  • V nabídce Start klikněte na Nastavení (Settings)
  • Klikněte na Ovládací Panel (Control Panel)
  • Otevřete Systém

Windows Vista a 7

  • Klikněte na Start
  • Klikněte na Ovládací Panel
  • Otevřete Systém

Windows 8

 

  • Zadejte Ovládací panel na začátku obrazovky
  • Otevřete systém

 

 


2. Váš Prohlížeč, stejně jako jeho verze (např. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera atd.)

  • V okně prohlížeče klikněte na Pomoc (Help)
  • Klikněte na Více (About), (může být Více o Internet Exploreru nebo Mozilla, záleží na vašem prohlížeči)

Chrome

 

  • Klikněte na horním pravém rohu na ikonu 3 proužků
  • Klikněte na o Google Chrome

 

Opera

 

  • Klikněte na tlačítko Opera v levém horním rohu okna aplikace
  • Klikněte z nabídky na položku O Opera

 

3. Pokud možno, vaše údaje o Poskytovali Internetového Připojení (např. BTinternet; Sprint; Verizon; 1&1; atd.)

  • Toto byste měli vědět z hlavy. Je tím ten, kdo provozuje vaše internetové připojení





Support Rating antilles SRC Comodo Underage

Obchodní podmínky
Transakce kreditních karet zpracovává Secure View Services Limited, 3rd Floor Methonis Tower, 73 Archbishop Makarios Avenue, Box 28770, Kypr, dceřiná společnost Play UK Internet N.V.

PlayUKinternet a s ním spojené obchodní značky působí jako nezávislá služba nakupující losy a není ani spojený či přidružený k Národní Loterii, MUSL, Camelot Plc a ani k žádné společnosti, která spravuje jakýkoliv produkt jejichž služby používají

© 2016 Play UK Internet N.V